Typy lekcí

 

Fly yoga

Yoga classJdete na lekci poprvé? Chcete vědět co všechno létající jóga nabízí? Pak jsou lekce YOGA učené přímo Vám.

Na každé lekci se seznámíte se základy správného dýchání, protáhnete zkrácené svaly, posílíte tělo a vyzkoušíte pohled na svět hlavou dolů.

 

 

 

Fly Fun

Fitness

 Po úvodním uvolnění a protažení si trochu zaposilujeme a pak se budeme věnovat různému namotávání do sítě a sestavám! Vhodné pro všechny kdo očekávají že na lekci zažijí spoustu zábavy a pořádně si máknou ;)

 

 

 

Fly Dynamic

Dynamic

Lekce zaměřená na budování síly. Na začátku se zahřejeme a protáhneme a pak pořádně makáme! Pracujeme na všech svalových partiích, které posilujeme vahou vlastního těla, tak jak je to tělu nejpřirozenější.

Technika cvičení je velmi podobná opěvovanému systému TRX!

Důraz také na protažení a kompenzaci svalových dysbalancí

 

 

Individuální trénink

individualni treninkChcete na sobě začít pracovat ale skupinové lekce Vám nevyhovují?

Máte nějaký zdravotní problém a potřebujete individuální přístup?

Pak jsou individuální lekce určeny právě Vám!

S lektorkou proberete Váš aktuální stav či problém a domluvíte se přesně podle Vašich požadavků na čem chcete pracovat. Ve studiu máme k dispozici celou řadu dalších cvičebních pomůcek, které můžete dle potřeb využít. Lektorka se pak bude věnovat 60min pouze Vám.

Pokud máte o individuální lekci zájem, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese či telefonicky.

Akrojoga

acroyoga

 Chcete se na svět podívat z výšky a vzhůru nohama, polechtat svou bránici a najít si pár nových přátel v tělocvičně? V tom případě musíte vyzkoušet nový sportovní trend – kombinaci jógy a akrobacie zvanou akrojóga.

Jednotlivé pozice se v akrojóze provádějí ve dvojicích i ve větších skupinách. Na lekce se můžou hlásit partneři, kamarádi, ale i jednotlivci.

Při pohledu na efektně vypadající pozice máte možná pocit, že je tenhle druh pohybu určený výhradně pro zdatné sportovce. Tak to ale rozhodně není. Nemusíte mít určitý věk ani určitou konfekční velikost, přijít můžou i lidé s nadváhou nebo ti, kteří nejsou příliš výkonnostně zaměření. Jedinou podmínkou je být pohyblivý a mít chuť do cvičení. Pokud se necítíte na akrobatické cviky, můžete se koncentrovat na začátečnické a terapeutické prvky.

 

Fly Yin

fly yin

Yin jóga je jógou klidovou, jemnou a tudíž úplným opakem dynamickým formám cvičení. Na lekci vystřídáme jen několik základních pozic s použitím sítě i bez ní,v každé ale zůstáváme delší dobu 3-5min, svaly v pozicích chceme úplně uvolnit, aby jsme mohli zacílit vazivo, úpony a klouby, důraz je kladen na správné dýchání. Pozice v Yin józe vám udělají radost svou jednoduchostí a účinností a dovolí Vám uvolnit i zklidnit i mysl ;)

 

Fly Gravi

fly graviCvičení pro těhotné. Lekce vytvořená přímo pro nastávající maminky. Probíhá jak s použitím sítě tak i bez ní. Cvičit může každá žena od prvních dnů po početí až do samotného porodu. Cvičení má svůj blahodárný účinek i v době šestinedělí.

Jóga dodává maminkám sílu i odpočinek zároveň. Pomáhá udržovat ženám kondici i v tomto období, potlačuje rozvoj celulitidy, křečových žil, hemoroidů, problémů s močovým ústrojím a a odstraňuje bolesti zad. Svůj vliv má i na psychiku, kdy dodává ženám sebevědomí, vnitřní sílu a a úspěšně potlačuje deprese.

Jednotlivé pozice jsou nenáročné a uzpůsobené fyziologickým podmínkám těhotenství. I přesto je však nutné, aby žena dokonale znala svůj aktuální zdravotní stav a nevystavovala tak sebe i očekávané dítě rizikům, ač je jóga pro těhotné sama nepředstavuje. Pokud si nejste jistá zda je pro Vás cvičení vhodné, zeptejte se svého gynekologa nebo nás neváhejte kontaktovat. Cílem cvičení je jednak uvolnit a protáhnout celé tělo, ale současně rozjasnit mysl. Při cvičení není důležité soustředit se na výkon, ale především na odpočinek a svůj dech.

 

 

 Fly Wheel

 

IMG_3201uprYoga wheel je unikátní sportovní pomůcka, která pomáhá odstranit bolesti zad především v hrudní části, kterou často namáháme a zatěžujeme vlivem dlouhodobého sezení, chybného držení těla a nedostatkem vhodného pohybu.

Přispívá k celkovému uvolnění ztuhlosti v zádech, hrudníku, ramenních a kyčelních kloubech.

Je určena pro všechny úrovně, jak pro začátečníky, kterým pomáhá k rozvoji síly a zároveň slouží jako opora v jednotlivých pozicích, tak pro pokročilé, u nichž je WHEEL YOGA brána jako výzva pro posouvání dalších limitů těla a zvládání těch nejobtížnějších pozic.

Jak může Wheel yoga vypadat? Třeba nějak takto ;)  https://www.youtube.com/watch?v=xmrrOGzXnpI&t=2s