Typy lekcí

 

Fly yoga

Yoga classFly Yoga openclass jsou lekce určené pro všechny pokročilosti, vhodné i pro začátečníky. Uzavřené kurzy otevíráme vždy 3x do roka na dobu 12ti týdnů, zvlášť pro začátečníky a zvlášť pro pokročilé. Aktuální kurzy najdete v záložce Rozvrh a Ceník.

Na každé lekci se seznámíte se základy správného dýchání, protáhnete zkrácené svaly, posílíte tělo a vyzkoušíte pohled na svět hlavou dolů. A samozřejmě si užijete spoustu srandy!

 

 

Individuální trénink

individualni treninkChcete na sobě začít pracovat ale skupinové lekce Vám nevyhovují?

Máte nějaký zdravotní problém a potřebujete individuální přístup?

Pak jsou individuální lekce určeny právě Vám!

S lektorkou proberete Váš aktuální stav či problém a domluvíte se přesně podle Vašich požadavků na čem chcete pracovat. Ve studiu máme k dispozici celou řadu dalších cvičebních pomůcek, které můžete dle potřeb využít. Lektorka se pak bude věnovat 60min pouze Vám.

Pokud máte o individuální lekci zájem, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese či telefonicky.

Gravid joga

Lekce jógy určené pro nastávající maminky, přizpůsobené přesně jejich potřebám.

Se cvičením můžete začít už od prvních dnů od početí až do porodu. Těhotenská jóga pomáhá udržet sílu a pružnost těla, dodává energii i odpočinek. Potlačuje rozvoj celulitidy, hemoroidů, křečových žil a blahodárně působí na odstranění bolesti bederní páteře a celých zad, ke kterým v těhotenství dochází.

Na každé lekci se také zaměřujeme na prevenci povolení nožní klenby, posílení chodidel a nedílnou součástí je i práce s pánevním dnem a nácvik správného dýchání.

Jednotlivé pozice jsou nenáročné a uzpůsobené fyziologickým podmínkám těhotenství. I přesto je však nutné, aby žena dokonale znala svůj aktuální zdravotní stav a nevystavovala tak sebe i očekávané dítě rizikům, ač je jóga pro těhotné sama nepředstavuje. Pokud si nejste jistá zda je pro Vás cvičení vhodné, zeptejte se svého gynekologa nebo nás neváhejte kontaktovat. Cílem cvičení je jednak uvolnit a protáhnout celé tělo, ale současně rozjasnit mysl. Při cvičení není důležité soustředit se na výkon, ale především na odpočinek a svůj dech.

web-03352

 

 

Cvičení po porodu

Lekce určené všem novopečeným maminkám, které chtějí po porodu vrátit své tělo opět do původního stavu :)

Na lekcích se věnujeme procvičení celého těla, zejména pak cvičení svalů pánevního dna, naučíme se správně posílit střed těla, tak aby opět plnilo svoji funkci. Samozřejmě nesmí chybět důkladné protažení a posílení ostatních částí těla tak, aby Vás při péči o miminko nebolela záda, krční páteř a tělo bylo fit ;)

Se cvičením je vhodné začít hned po šestinedělí, pokud porod proběhl přirozeně. V případě císařského řezu doporučujeme začít nejdříve po 3 měsících. V obou případech prosím konzultujte s gynekologem zda je pro Vás cvičení už vhodné.

Tento typ cvičení se momentálně uskutečňuje pouze formou workshopů.